Det var bra onödigt tycker jag!

Det kom som bekant massa snö igår! Helt onödigt, allt har typ töat bort! Jag ber om ursäkt mina vänner, känns som om det var mitt fel att snön kom eftersom jag tvättade min bil! Hade jag väntat med det typ tills idag så hade det aldrig blivit nån snö! Måste ha gjort nåt ont mot världen! Bara så ni vet, bilen är tyyyyyyyp lika skitig som innan jag tvättade den.

Fredag idag, har vart vaken sen 6. Städade högskolehallen, sen nu har jag vart och rastat hundar. Om en timme ska jag åka och städa på Aspero. Och ikväll mina damer och herrar så ska jag till sporthallen och kolla på a-flickorna när dom spelar, efter det så ska jag och Rebecca städa även där! Himla städande idag tycker jag. Är mest bara glad, det är pengar! Något som jag är i behov av! Ska även ta tag i mitt CV också, skicka iväg det till nåt företag som jag fick tips om. Kanske leder till nåt mer städjobb, något som jag är bra på. :) Tänk om det hade vart lika roligt och städa hemma hos mig själv, eller åtminstonde DISKA! Skulle behöva det nu också. Men orkar verkligen inte! Får ta tag i det när jag vart och städat. Då ska jag ändå laga mat och ska befinna mig i den hörnan på rummet.

Kanske kommer en update senare när jag tillbringat lite klockren tid i sporthallen! :)
Puss &  kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback