Finns det nån vettig människa på arbetsförmedlingen?

Usch vaknade imorse av att min kära vän hanna stod och plingade på dörren! Hon hade låst sig ute, lyckat när klockan är halv åtta på morgonen! ;) Somnade i alla fall om, och vaknade med ett såkallat ryck när klockan var kvart över nio! Kom visst på att jag skulle vara på arbetsförmedligen en timme senare! Ner och duscha lite snabbt, och så upp och äta frukost. Och sen in till dom smarta människorna på AF. Satt där typ 15 minuter när hon ringde till Kristinehamn och sa upp jobbgarantin och skrev ut ett nytt som jag skrev på. Sen fick jag ett fint papper med massa bra datum på. Ska, äntligen som hon så fint uttryckte sig, få komma iväg på lite aktiviteter! Det var nästan så jag jublade när jag gick därifrån!
Så nu har jag nåt jäkla seminarium jag ska gå på imorn, och nån annan skum sak på onsdag. Dom är VERKLIGEN begåvade på AF!

Nya planer förövrigt. Vill börja plugga. :) Jag vet inte till vad eller nånting, jag vet i alla fall att jag vill börja plugga! Det är väl ett steg närmare verkligheten. Tips nån? Vad skulle jag ens passa som?

Enzo och Dino har vart på äventyr idag. ;)  Cornelia ringde när jag var påväg ut och sa att dom var ute! Grannen hade hittat dom och släppt in dom igen. Så väntade med promenaden. Dom hade ju trots allt vart ute och sprungit redan! Spännande och se världen på egen hand.

Uppdaterar sen!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback