Förstår inte varför?

Vi bor i Sverige, där vi har ett klimat som säger att vi har sommar, höst, vinter och vår. Som alla förhoppningsvis redan vet. Att många svenskar åker utomlands på vintern förstår jag. Finns väl egentligen ingen människa i hela världen som vill ha vinter med en massa snö. Skit samma, det jag inte förstår är varför människor solar solarium! Jag har aldrig fattat varför. Ligga under levande döden och bli brun. Okej det är väl en sak och kanske grunda inför sommaren, men och lägga sig i ett solarie mitt i vintern?? Vad har det för inverkan? Man blir brun mitt i vintern, alla fattar att det är solarie!
En annan sak, BRUN-UTAN-SOL! Vem är den smarta människan som hittat på en sån dum grej? Att komma under den tidiga sommaren med stora fläckar av brun kräm över kroppen. Nej bort med den hemska brun-utan-sol!
Kort sagt, varför vill alla tjejer vara bruna även på vintern? Man visar väl ändå inte kroppen när det är 20 minus? Eller har jag helt fel?

Fråga mig inte varför, men fick ett sånt infall bara! Får sånt ibland, av olika anledningar. Jag tycker inte illa om nån som solar solarie, så är det verkligen inte! Jag förstår bara inte nöjet med att sola mitt i vintern? :)

Kommentarer
Postat av: carola

nej på vintern är det ju inte skönt och det är onödigt också, men nu innan sommaren är det kanon :D tycker jag iaf. haha

2009-03-14 @ 15:03:14
Postat av: maaaaaaalin

jo inför sommaren förstår jag, men inte mitt i vintern! haha! ;)

2009-03-14 @ 15:07:18
Postat av: Emma

För att man längtar till sommarvärmen och solskenet och att få bli brun! ;) Btw... din blogg är rena rama påskbrevet ju, thihi, nu kom jag genast att tänka på stora lurardagen! "PLINGELIPLINGELIPLONGPLONGPLONG... nu säger vi att ringklockan rättat till sig!" ;P

Postat av: Anonym

emmaaaaaaaaaa! jag saknar dig ju som tusan!! ;)

2009-03-16 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback