Happy times!

Helgen är förbi, gick ovanligt fort som alltid! Har vart glad hela helgen lång! Det händer inte ofta, men nu har jag ingen anledning alls till att vara arg, sur eller ledsen. :)
Lördagkvällen tillbringades tillsammans med Carro hemma hos henne. Åt pizza och kollade på Andra chansen! Jag tycker fortfarande inte det var rätt låtar som gick vidare därifrån! Säger som så många andra här i världen. Antingen så älskar man Caroline af Ugglas, eller så tycker man mindre bra om henne. Delade meningar om det! Ville egentligen ha ordet hata där, men tycker det är ett väldigt starkt ord! En sista sak om melodifestivalen! Se för fan till och skicka rätt låt till Moskva! Sverige behöver inte skämma ut sig mer, det räcker med att vi skickade Charlotte Perelli förra året!
Okej, söndagen årets största drabbning. Derby i alehallen! Grymt taggade och laddade inför matchen. Jag tycker vi går in och gör en helt okej match. Dessvärre så förlorade vi. Men plockade upp ett 12-7 underläge, dock tappade vi lite på slutet. Men jag tycker ändå vi gjorde en helt okej insats. Har ju spelat både BÄTTRE och SÄMRE! Trots förlusten så behöll jag min glädje! Det är skönt och gå runt och känna glädjen i kroppen. :) Klart jag var frustrerad, det måste man vara en stund efter matchen! Men ändå.
Måndag idag IGEN. Lilla Dino kom till mig imorse. Träffade min hyresvärd som typ hade vaknat på fel sida eller nåt. Men han säger att vi absolut inte får ha husdjur här. Kul att man blir informerad om det när man flyttar in. Jag vet en som kommer vara på hugget när värmen börjar komma och jag ska öppna mitt fönster, då jävlar ska vi se vem som har allergi! När grannen under står och röker på balkongen så det blåser rakt in i min lägenhet. FAN så mycket värre än en liten hund som knappt säger nåt alls. Dumt och brusa upp, men blir bara så sjukt irriterad!
Har även vart på Aspero och städat. Glenn ringde och frågade om jag ville ställa upp idag och imorn eftersom städerskan är hemma och sjuk. Och självklart ställer man upp. Man säger aldrig nej till lite pengar. :) Och städa är ändå nåt jag kan och är bra på! DEN NI!

Nu ska jag vara jättesnäll och hjälpa min syster med en uppsats!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback