Helvetes jävla skit!

Har en fundering om hur den "fulaste" svordomen lyder. Den vill jag lära mig! Lördag idag, 8 grader varmt och solen är på väg fram! Då blir jag såååååååå häääääääääär glad! Min bil är lika skitig som innan jag tvättade den. Kunde lika gärna ha väntat tills idag med att tvätta den! Men icke! Får tvätta den när jag kommer hem, byta till sommardäck och städa bilen!
Nog tjatat om min bil och missen med att jag tvättade den när snön kom! ;)

Ikväll smäller det! Final i melodifestivalen! Och jag kan med glädje konstatera att Caroline af Ugglas inte längre leder den senaste omröstningen! Hittade en på svt.se där topp 5 lyder.
*EMD
*Måns
*Malena Ernman
*Alcazar
*Caroline af Ugglas
Det är med glädje jag läser det! Inte bara för min egen skull utan för Sveriges skull! Vi i familjen Sandin har nämligen en liten interntävling där vi satsar 20 kr på en låt som vi tror på! Årets bidrag för min del är just EMD. Så jag hoppas och håller alla mina tummar ikväll! :)
Förövrigt så ska jag och Rebecca städa ikväll!! Kvart över sju! Fatta vi ska städa fort! Tänker verkligen inte missa en sån här jämt och spännande tävling! ;)

Igår var jag och kollade på a-flickorna när dom spelade lika mot Hylte! Pinsamt tjejer! Jag och Emma hade i alla fall sjukt kul!!!  Efter matchen så städade jag och Rebecca också. Gick otroligt fort för att vara hon och jag. Hoppas bara vi lyckas lika bra ikväll! :)

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback