I can't say I'm sorry!

Åter igen tillbaka till Halmstad. Kom ner igårkväll, åkte nästan direkt till Jecka för att hjälpa henne med körkortsteorin. Inte för att jag är världens bästa, men jag hjälper till med det jag kan! :) Kom hem därifrån vid typ kvart i 1 eller nåt. Var supertrött kan jag säga. Efter att ha kört 40 mil och hjälpt Jecka med massa teori. Somnade i alla fall gott. Vaknade halv 10 imorse. Skönt och sova länge, ingen katt som kom och klev på mig som igår! ;) Åkte och hämtade upp Jecka efter teoriprovet, lämnade henne hemma och åkte till Bosse och Diva. Blev en liten promenad med dom sen flygstaden med Hanna. Kollade lite på skor, sen handlade vi på Willys och åkte hem igen.

Ikväll är det träning som gäller! Världens bästa lag såklart! :) Tänkte jag skulle laga lite mat och plocka bort lite grejer om jag orkar. Förmodligen blir det också nåt avsnitt av Sally! Klockren serie!!
Förövrigt så fick jag mitt tröstpris igår! Fick även en liten bonus, i form av Baby goodbye singeln. Så nu är jag världens lyckligaste en stund igen! :)

Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback