Jag är inte störd, bara väldigt glad!

Känner själv att jag ligger två hundra kilometer över mitt normala! Men jag lovar, det är bara jag som för en gång skull är glad! Det händer då och då. Och idag är det verkligen en sån dag! HAPPY HAPPY HAPPY! Jag lovar, det ligger även lite stördhet i det också! För helt normal är jag inte! ;)
Fredag idag! Vad händer fredagen den 6 mars i en lägenhet på 18 kvm i Halmstad idag då? Bra fråga, det har jag funderat på också. Håller på och gå mig själv på nerverna. Eller så är det bara jag som håller på och bli schizofren! Antingen eller! Förmiddagen har gått åt till att vika tvätt och missbruka Erik Segerstedt. Hade planer på och diska också, men nåt som jag för tillfället inte orkar. Måste försöka ta tag i det innan dagen är slut. Tittar också med jäma mellanrum ut genom fönstret och ser bara grått!! Det är tråkigt ute, man blir helt deprimerad. Hade planer på stan och träffa Jecka, men dom planerna dödade jag för sådär 20 minuter sen när jag hade tittat ut genom fönstret en gång i minuten och insett att det bara blev gråare och gråare! Däremot har jag en plan och åka till maxi och göra av med lite pengar. Behöver hitta på nåt och äta, vet dock inte vad. Tips?
Nej så här kan vi inte ha det. Blir nog en kort uppdatering senare också om jag känner mig själv rätt! Annars kommer dom väl tätare och tätare nu för tiden! :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback