Jag blir inte klok!

Man ska väl egentligen inte klaga på vädret så länge solen skiner! Men jag hade tänkt göra det ändå! Det är strålande solsken och 8 grader varmt! Och så blåser det storm! Jag fruktar att gå ut, för jag anser att det är kalla vindar! Så fort solen skiner så ska det blåsa! Jag förstår inte varför! Blir så less på det! Speciellt när jag ska ut och gå i det också!

Ska till AF sen, så jävla segt! Sitta i två timmar och lyssna på nån jäkla människa som ska prata! Men vad gör man inte för att få behålla sina pengar! Sen ikväll är det träning! Underbart och träna! Imorn är det match, den sista ordinarie och sen har vi en uppskjuten! Fan vad säsongen har gått fort ändå!

Nej nu ska jag iväg och gå med hundar och sen till tråkiga AF. Förövrigt så var jag med i en töntig tävling igår! ;)
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback