Jag saknar min mus!

Okej inte ordagrant, men jag saknar min DATAmus. Skulle packa ner min dator när jag var hemma sist. OCH GLÖMMER LÄGGA NER MUSEN! Jävla tabbe Malin! Så är det, får väl åka och leta efter nåt liknande den jag har. Gillar när musen är lite mindre än orginalstorlek! Okej, det börjar spåra ur lite nu. Jävla mustjat nu!

Fredagkväll. Matproblemet är löst. Får bli pommes, beanesesås och kött. Inte lyxmiddagen kanske, men alldeles lagomt för mig och äta en fredagkväll! Sen när jag redan brutit mitt löfte om att dricka cola så ska jag ikväll, tro det eller ej. DRICKA COLA! Woho! Känns väl egentligen inte som om jag behöver det, är nog överaktiv som det är just nu! Vi får väl se om det är motsatt effekt med cola denna gången då. Hoppas inte! ;)

I'm totally in love with Erik Segerstedt! Tycker det är lagomt roligt att jag upptäckte honom tre år efter att han "slog igenom" eller vad man säger! Vilken människa i alla fall! Och inte tala om VILKEN RÖST! Blir som trollbunden när han sjunger. Det är bara och inse, jag är helt såld på Erik Segerstedt. Jag lovar, jag är inte fjortis som hänger efter honom och skriker när jag ser honom. Jag är helt enkelt bara helt såld! Helt trollbunden av människan! Där har ni mitt ord!

Puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback