Nära-döden-upplevelse!

Folk säger att man ska ha roligt på jobbet. Okej man behöver inte överdriva känslan! Jag har, som jag tidigare nämnt, jobbat en dag på aspero. Fick förövrigt reda på idag att jag ska jobba hela veckan, något som jag verkligen inte säger nej till. Hur som helst så kom jag till skolan sådär strax innan fyra. Pratade ett bra tag med Marie innan jag startade städet! Började bra, var inte sådär överdrivet mycket och göra. D-korridoren gick bra, A-korridoren gick bra och sen skulle jag påbörja toaletterna i B-korridoren! Jag trodde helt seriöst att jag skulle kissa på mig, LARMET GÅR! Det ska ju inte gå igång förens om en timme tänker jag, medans jag står och skakar och funderar på vad jag ska göra!! RInger till Glenn och har panik. Går sen in på hans kontor och ringer securitas, från den FASTA telefonen. Vilket innebär att jag får lägga ifrån mig den och springa ända ner till Lill-Maries kontor och kolla vad som står på panelen för att sen springa tillbaka och upptäcka att det är från datasalen den piper. Larmet har då slutat, som tur var. Larmade av, och sen på igen och så tillbaka till securitas-snubben i den fasta telefonen! Shiiiiit säger jag bara. Har aldrig vart så rädd tror jag! Det kommer många tankar när sånt händer! Trodde helt seriöst det var nån som gjorde inbrott och skulle döda mig! Som tur var så gick allt bra i alla fall. Livrädd städade jag klart toaletterna och åkte till träningen! Får ta det jag missade imorn.

Träningen var förövrigt också sjukt kul, något som jag behövde efter min nära-döden-upplevelse en timme tidigare. Spelade med tre lag, där jag tillhörde "dom-jätte-gamla" Tar det inte personligt! ;) Inte lätt och vara gammal ibland! Tidig träning imorn, så får bli en timme i alla fall om jag har tur och blir klar i tid.

Godnatt!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Taibi

hahahhaaha, du lyckas malin! och ni "gamla" var ju bara slöa ;)

Postat av: maaaaaaalin

duuu, vi var i alla fall obesegrade! ;)

2009-03-11 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback