Pinsam omkörning!

Torsdag idag, har hjälpt mamma och pappa och kört ris från gården sen bar det av till Karlskoga för att bestiktiga bilen. Riskörningen gick bra, förutom att jag gjort nåt med ryggen. Har svinont i svanken, så har väl sträckt mig eller suttit i drag. Skitsamma gör förbannat ont i alla fall!
Besiktningen gick väl sådär. Var orolig för avgasröret och för ojämn broms. Och precis det åkte jag dit på också. Är väl inte direkt lätt fixat, men får försöka fixa det på nåt sätt ändå. :) Åkte i alla fall hem med tre tvåor, helt godkänt ändå. Innan bodalsbacken får jag för mig och köra om en väldigt långsamtgående bil framför! MITT I BACKEN! Problemet är bara att jag vet själv att mon motor är för klen för att köra om i backar! Ändå får jag hjärnsläpp och kör om. Naturligtvis så kommer jag ju inte förbi, utan hon i bilen som jag kör om, kör om mig igen och gasar på. Mamma sitter brevid och tycker det är AAAAAAS pinsamt! Vilket jag också gör på sätt och vis. Kände väl på mig redan innan att det aldrig skulle gå. Så jag förstår inte varför jag ens testade! Körde strax efter denna händelse ikapp bilen igen. Och mamma bara "NEJ FÖR FAN KÖR INTE OM IGEN!" Vilket jag naturligtvis inte gjorde denna gången. SÅÅÅÅ kul ska vi inte ha! Hahaha! Hade i alla fall lite kul efter besiktningen!

Nu är det hemmagjort pizza och eventuellt en sväng till Emma! :)
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback