Saturday night

Då var det lördag igen, tiden går fruktansvärt fort! Ligger i soffan, har precis hämtat mamma på jobbet. Är väl egentligen inte alls glad pga att utanför fönstret ligger två decimeter snö och i luften vräker det ner stora tussar med vit snö! Mina planer om att tvätta bilen och sätta dit dekalen har krachats. Istället finns planer om att gå till parken och åka pulka eller nåt! Hade vart sjukt kul, eftersom det inte blev nån pulka i vintras. JAG VILL INTE HA SNÖ NU!
Okej, en liten glad nyhet i det dystra vintervädret är att jag har vunnit ett tröst-pris! :) Var med i en tävling på EMDs hemsida. Lottades ut massa värdelösa priser. Dock vann jag inte där. Men chockerande nog när jag gick in och läste nyheterna så hade jag vunnit ett av fyra tröstpriser! Ser bara mitt namn först på listan! Snacka om chockad säger jag bara. Men dock så glad! :) Priset i sig var en kaffe-spilld Saturday night-singel signerad Erik Segerstedt! Något som passar himla bra i mitt liv just för tillfället. Såld som jag är på honom!
Jo jag vet det låter VÄLDIGT fjortis, och just nu är jag det! För blev fakstiskt himla glad. För jag brukar ADLRIG vinna annars! Ibland ska man ha tur, brukar man säga! :)

Så, vad har jag för planer en lördag som denna då? Ja tvätta bilen funkar inte riktigt när det vräker ner snö. Så kanske pulkaåkning, melodikrysset, god mat ikväll och trevligt sällskap i form av min underbara familj!
Slutligen vill jag bara säga att jag är nöjd med mina glasögon, dock är att snett och lutar! Men lägger sig nog snart! Är i alla fall nöjd, och framförallt så SER JAG! Wow, en helt ny värld har öppnat sig! ;)

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback