Vad är vår för dig?

Så underbart nu när solen börjar titta fram på dagarna. Man blir helt enkelt grymt glad i kroppen! För och inte tala om när man är ute och går och hör amerikanarna komma fram! Höra motorljudet från en raggarbil. Då är det vår för mig kan jag lugnt säga! :) Självklart är våren så mycket mer, när bryggor läggs i, när båtar börjar sjösättas och framför allt SOLEN! Äntligen har man väntat tills denna underbara tiden på året och nu är den här! :)

Var på bio igår med Hanna och Jecka, män som hatar kvinnor! Vilken film säger jag bara! Finns inga ord till den! SE DEN! Säger jag bara, grym film på alla sätt och vis! Hade också en riktigt trevlig kväll med Hanna och Jecka. :)
Idag är det fredag, igen! Har väl inget planerat inför helgen. Handboll imorn, A-flickorna spelar sen kanske det blir en sväng till Hbg med Jecka.
Ganska lugn helg med andra ord!

Sup och svälj, trevlig helg!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: danni

heeeeeeeeeeja osss. vi vann. å tack för stödet sandinus!

2009-03-21 @ 13:44:38
Postat av: gabi

ja den filmen är helt grymt bra!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback