Vad har jag gjort för ont mot den nuvarande väderguden?

Vaknade imorse av att solen sken! Vad underbart tänkte jag, då kan jag tvätta min bil sen efter jag vart ute och gått med Bosse och Diva! Det var också nånting jag gjorde, även fast solen just då hade slutat skina. Åkte till flygstadens biltvätt och tvättade min bil! Den blev GRÖN!! Tro det eller ej, men jag har faktiskt en grön bil från grunden även fast det bara visar sig ibland! Bilen hann till och med torka innan jag vid kvart i tre kommer ut och ser den hemska upplevelsen att det SNÖAR!!!!!!!!!!!! Hur vore det om man följde väderleksrapporten? Men jag står fast vid det! VAD HAR JAG GJORT FÖR ONT MOT DEN NUVARANDE VÄDERGUDEN?? När jag vill tvätta bilen och det vart fint väder, då har jag inte kunnat. Och när jag väl har haft tid så har det regnat. Idag var det perfekta dagen! OCH SÅ SNÖAR DET! Förlåt mig, men vad i helvete har jag gjort för ont???????
Okej, den blev ren en stund i alla fall, och jag slipper tvätta den på ett tag. ;) Får väl se lite positivt i det.

På träningen nu ikväll insåg jag en väldigt rolig sak. Det är alltid roligare och ramla när man har nån med sig! Eller vad säger du Carola? ;) När jag väl fångat upp Carola så kände jag att jag var på väg ner mot golvet, så jag får typ tag i Carolas tröja eller nåt och får med henne i fallet. Varför ska man ramla och slå sig ensam när man har ett helt lag och ramla med! ;) Anfallet senare så är det Söder som får med sig mig i fallet, hon gör typ sälen på mig eller nåt! hahahahaha!
Kort och gott, det är mycket roligare och ramla med nån, än ensam!

Godnatt!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: carola

haha ja det är mycket bättre och falla två än att falla ensam :) Det är ju bättre andra också slår sig om man själv ska slå sig. hahah

2009-03-13 @ 08:48:46
Postat av: Emma

Åhåå, det finns fler som är duktiga på sälen alltså? Va längesedan jag gjorde en sån nu.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback