Det bor en djävul i varje jävla människa!

En lång helg börjar lida mot sitt slut. Det finns alldeles för mycket och skriva, och skulle jag skriva allt så blir denna bloggen ganska tråkig känner jag. Eller väldigt mycket och läsa. Kan i alla fall nämna helgen bästa. När Kim och Sonny står och kastar boll och Kim helt plötsligt lägger sig över grillen! Alltså det finns inga ord i världen som beskriver hur kul det var. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Som alla nog redan förstått så tillbringade jag min valborg i Helsingborg. Riktigt trevligt var det i alla fall. :) 1:a maj tillbringades också där nere eftersom jag helt enkelt inte orkade åka hem. Och igår var det lagfest! Mycket alkohol och mycket skratt och är sjukt sleten! Bilder ligger ute på
http://sandinmalin.bilddagboken.se  och på ansiktsboken. :)
Jag har i alla fall världens bästa Jecka! :) Vad hade jag gjort utan dig, du har verkligen gjort min valborg till en minnesvärd dag! :)

Det bor en djävul i varje människa.
Jag är dömd till att misslyckas!
Hur jag än gör och försöker så går det åt helvete med det också!
Hur jag än gör, så ser fan inte du mig!
MASSA JÄVLA TANKAR OCH FUNDERINGAR!

HEJ PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback