Döda mig en stund!

Vissa saker önskar man att man aldrig gjorde! Varför skulle just han komma så nära! Skyller allt på min syster från början! Och, ja marie du får ta på dig den!

Annars då, jo det är faktiskt riktigt bra! :) Det går framåt, och på onsdag är det lön och UGA! Önskar man fick mer pengar och oftare! Torsdagen planerar jag att åka hem. Segla och åka båt, fan vad jag har längtat! Men vi får se vad som händer. Planen ligger i alla fall ganska så nära! :)
Imorn ska jag in till AF och säga, "hej, jag har inte sökt nåt jobb och har inte hört nåt om Örjans Vall, hej då!" Nödvändigt! Men behöver pengar så får väl åka in och säga hej i alla fall! Det är också träning imorn! Wohooo! Vi får väl se vad som händer med allt. Så kass stämning just nu av olika anledningar! Måste bli en förändring snarast!! Annars strejkar damlaget kan jag nog garantera!

Krillehôla till helgen ligger nära! Den som lever får se!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback