Grattis pappa!

Idag är det 18 maj och inte vilken dag som helst utan min älskade pappas födelsedag! Jag kan dessvärre inte vara hemma och äta tårta och fira den med honom. Hoppas mamma gör en god tårta i alla fall. ;) Ett riktigt stort grattis till dig i alla fall!

Helgen är över! Den har gått fort som vanligt! Helt sjuuuukt, som jag alltid skriver, men ändå. Fredagen tillbringades till en början hemma på mina 18 kvm. Drack lite vin i min ensamhet, under lång tid. När klockan sen närmade sig 00.00 begav jag mig till Jonas för att ta en öl eller två. Jecka och Hanna dök upp sen också. Jecka envisades med att vi skulle dricka vin också, att dricka vin under 12 timmar är inget jag rekomenderar. Att sedan gå hem halv 6 och lägga sig när solen går upp, är heller inget jag rekomenderar. Det är liksom mentalt fel i hjärnan när man går och lägger sig när solen går upp. Mycket trevlig kväll i alla fall.

Lördagen, mindre rolig! Jag erkänner mina kära vänner, jag var bakis. Men det är det där jävla röd vinet! Jag ska aldrig mera dricka rött vin! Rosé går bra, men inte rött! Gick inte upp ur sängen förens typ 17, då jag åkte och köpte pizza, ja ni hörde rätt. ÅKTE! Tror dessvärre inte att jag var körbar, men det behöver man inte nämna högt. Åkte sedan till Carro och kollade på Eurovision. Tyckte faktiskt att Norges bidrag var bra! Så det så.

Söndagen, historians tråkigaste dag, måste jag bara tillägga! Jag satt och pratade med mina nya vänner chokladkaninerna! Jag har en guldig och en blå, dom är helt asfräna och gjorde min söndag! Dags för psyket och komma och hämta mig snart tror jag!

Jobb idag, 15-19! Känner inte ett dugg för det. Känner inte för att vara hypertrevlig i telefon idag! Inte riktigt på det humöret! Sånt är livet!

PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörredu.. det funkar asbra att krypa till sängs när solen går upp. Titta på mig! Det gör jag varje helg! Det enda positiva med det är väl att jag är NYKTER ;) Puss darl!

2009-05-18 @ 20:51:13
Postat av: Emma

Den förra kommentaren va ifrån mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback