Letar efter borttappade saker!

Vilket förtillfället går åt helvete!! Vänt upp och ner på hela lägenheten och ändå inte hittat det jag ska ha! Passade på och städa och bädda rent i sängen när jag ändå var på gång. Blir så irriterad på mig själv att jag inte har nån koll på mina grejer! Jag kan bara skylla på att jag umgås för mycket med Jecka! ;) För man blir väl som man umgås, eller hur var det?
Fredag idag, igen! Jobbade igår och ska jobba måndag-onsdag nästa vecka. Känns som jag behöver det. Är helt fattig nu! Och har vart hela veckan, för att tillägga så pantade jag till och med burkar i veckan! Shit, känner mig som världens fattigaste just nu! Men det är då inge synd om mig! Var inte alls meningen och beklaga mig eller så där.

Som sagt, fredag idag! :) Solen skiner, det är klarblå himmel och min mamma ringde just och sa att dom var på väg ut med båten! Jag vill också åka ut på sjön och segla och sola! FUSK!! Blir istället en grymt slapp fredag på mina 18 kvm istället. Tar nog ett glas vin för att tycka synd om mig själv ikväll! Om ingen har nåt bättre för sig så är man välkommen till snöstorpsvägen 75 och ha tråkigt tillsammans med mig! Det där var ingen inbjudan, utan har man tåkigt kommer man hit! ;)

Helgen då, har inga planer alls. Blir det fint väder så förmodar jag att det blir trädgården en stund, och kanske en runda inlines med Hanna! Förlag mottages! :) Imorn kväll är det förövrigt Eurovision på tv!
Ha en bra fredag nu alla!!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback