Närmast hjärtat!

Närmast mitt hjärta kommer alltid handbollen finnas! Det är en stor del av mitt liv och min personlighet! Det är på handbollsplanen som jag verkligen kan känna att jag lever! Jag lever för att spela handboll!
Träning idag! Så underbart och känna doften av klister igen! Jag vet, jag är skadad! Men man blir nog det efter ett tag! :) Även fast det var lojt idag så var det ändå underbart och träna! Jag ska verkligen ge allt för att komma tillbaka till toppen, jag är inte långt ifrån den och jag ska fan i mig nå den!

Idag då, vart till City Gross och handlat med Hanna. Vi var även till Biltema och köpte en cykel till Hanna. Riktigt spännande och få in den i min lilla bil och sen ta sig hem för att montera ihop den! Synd att vi inte tog kort på det. Fan vad kul vi hade åt det! Fast å andra sidan så har man alltid roligt med Hanna! :)
Roligare än så finns inte och nämna från dagen! Det har regnat också! Välbehövligt, så kanske allt pollen lugnar ner sig en aning.

Ibland vill jag bara vara barn igen!
Sov så gott alla!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback