Ta mig härifrån, bara för en liten stund!

Vet i fan vad jag gör för fel! Trött på allt, vill bara bort en stund. Försvinna och sen när jag kommer tillbaka är allt bra igen. Det som är nu har aldrig hänt! Jag skulle må bättre då! Känslan, tanken allt får mig att må sämre! Vill inte ha dessa tankarna längre! Jag är trött på det! Jag är trött på mig själv! Förstår det bara inte!
Nu är det så här, och jag kan fan inte påverka mer än vad jag redan har gjort!

Måndag idag, för min del innebär detta STÄD. I massor dessutom! Att bo på 18 kvm är ingen lätt uppgift. Man måste hela tiden hålla ordning på allt och varje liten grej man tappar syns! Nu är det inte små grejer längre! Går knappt röra sig i lägenheten längre! Det är så mycket grejer att man inte orkar städa! USCH OCH FY säger jag bara!
Nej här kan man inte sitta, lägenheten städar sig oturligt nog inte sig själv. JÄVLA GREJER ÖVERALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEJ SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback