30 november!

Det är idag sista dagen i november, imorn går vi in i december! Kom ihåg att just den här dagen kommer inte tillbaka. Ta vara på den. :) Dagens visdom typ!



HBP-Karlskrona

Helgen har vart helt galen på nåt sätt! Den har egentligen inte stuckit ut på nåt sätt. Bara det att jag har gått en hel helg med ett leende på läpparna! Det var nog tack vare fredagen! En helg som börjar bra, är en bra helg! :)
Fredagen, gick upp tidigt och åkte till högskolan och städade. Hem och pluggade en stund, sen bar det av till Eurostop med Hanna, köpte lite julklappar. Äntligen är jag igång med det! Sen hem och plocka lite här hemma. När Carro väl slutade åkte vi och köpte thaimat! Sjuuuuukt gott vill jag lova!
Åkte sedan till sporthallen och kolla herrarnas sista match i sporthallen. Var väl egentligen ingen match och tala om. HBP lekte typ hem matchen. Tog typ 90 bilder från matchen. Har inte bestämmt om jag ska lägga upp dom eller inte än, den som lever får se. :) Kul hade vi i alla fall!

Lördagen tillbringades typ i sporthallen. Kollade när drotts 95or och 96or spelade. Lite drygt dock! Men våran match blev ju inställd och hade inget annat planerat. Jag och Carro åkte även runt och handlade en massa. Lagade mat på kvällen. Potatisgratäng, fläskfilé och vitlöksbröd! Sen gjorde jag efterrätten som bestod av mango, jordgubbar, hallon och melon, riven vit choklad och in i ugnen! :) Glass till detta! Alltihopa var riktigt gott!
Senare kom även Jonas inom och sa hej. Eller ja, han skulle komma inom och säga hej. Slutade med att vi gick från Carro vid strax efter fem! Gött och komma hem halv 6 och somna strax efter 6 när man ska upp och spela match och ha samling 12! ;) Hade i alla fall sjukt kul!

Söndagen, match borta mot Lugi! Dock blev det förlust, ganska stort också. Vi spelade verkligen inte bra, så finns inte jättemycket och säga om den matchen.
När vi kommit hem ringde Carro och frågade om jag ville komma och dricka glögg och äta pepparkakor, hon och Hanna hade fått massor över från Julskyltningen. Så blev en tur till Carro och dricka glögg på självaste första advent! :) Vilket också innbär att jag druckit årets första glögg! Jag och Hanna blev kvar där en stund, sjöng lite singstar och planerade inflyttningsfest på lördag!

Helt spelledig till helgen. Matchen hemma mot Kävlinge på lördag är flyttad till torsdag! Skönt och få en ledig helg! Lördag blir det som sagt inflyttnignsfest hos Carro! Det ser vi fram emot. Och eftersom veckorna går så förbanant fort så är vi väl där snart igen!
Veckan är planerad på följande vis: Massa plugg, handboll, hundpromenader, Ullared och inflyttningsfest! Kommer mitt Xbox denna veckan blir det nörda lite Xbox också! ;)

Take care!
PUSS & KRAM!

Du gjorde min fredag till den bästa!
En tanke till dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback