"Backade jag på dig?!"

Blev inte riktigt uppdaterat som jag ville i förra inlägget, glömde typ hälften av det jag tänkte skriva. ;) Vi var och kollade när Drott spelade i onsdags, var såklart inte i tid. Så åkte runt och letade parkering, var nere och snurrade vid polisen. Och när vi väl kommit på att det inte fanns nån plats där och är på väg att backa ut så kommer det en SAAB och bakar rakt in i sidan på mig! Lägger mig på tutan och och kliver jag ut och kollar om det blev nåt, då kommer gubben ut från SAABen och frågar förvånade "Backade jag på dig?" Nähääääää det menar du inte, hela bilen skakade bara, men du missade säkert. Idiot! Tur för han att det inte blev nåt på min bil, orkade inte ens bry mig om det hände nåt med hans! Plåt mot plåt är ingen härlig upplevelse, speciellt inte när han backade rakt in i den rostade skärmkanten också! Synd att det inte blev nåt egentligen, hade vart klockrent eftersom det hände på polisens parkering! ;)

Det var väl egentligen det jag missade när jag skulle uppdatera igår! Fick i alla fall det skrivet nu, kan väl uppdatera om helgen också!
Ikväll blir det thaimat med Carro, sen sporthallen och kolla HBP-Karlskrona. Sista matchen för dom i sporthallen! Ett måste och se. :) Sen blir det väl hem och se utröstningen i idol antar jag.
Imorn skulle det vart B-lagsmatch hemma. Men blev inställd, så har en hel dag och slå död på! Eftersom jag inte fått mitt Xbox än! På kvällen blir det trerätters med Carro, myspys!
På söndag är det match borta mot Lugi, underbar söndagsresa väntar! Börja ladda redan nu, eventuellt imorn! ;)
Är trots allt en hel del och göra i helgen trots att jag inte fått mitt Xbox än! Första advent på söndag! Sjuuuuukt vad tiden går fort ändå!

Take care!
PUSS & KRAM!

3 veckor sen! ;) En tanke till dig...

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAH jag fattar inte vad det är med folk! Det var ju så polisen sa till mig när hon klev ur bilen och gick till min.. "Backade jag på dig?" Tur (i oturen då kanske ;P) att det gick bra ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback