En månad...

Idag är det exakt en månad kvar till julafton, det är 1½ timme kvar tills Kalle Anka börjar spänningen ökar. :) Tänk att få vara barn igen på julaftons morgon! Tjata hela dagen för att få öppna i alla fall en julklapp och otåligt vänta på att den utklädda tomten kommer! Det var tider det.

Igår gjorde jag även ett lyckat inköp, EMDs julskiva! Shit vilken bra skiva alltså! Förövrigt gjorde jag en god gärning och skänkte 5 kr till Childhood också! Duktiga Malin! :) Premiärlyssnar på den nu! Skapar lite julstämning såhär en månad innan jul. Precis satt upp mina julgardiner och stjärnan. Mysigt är det! Att höra julmusik och gå och pyssla med julsaker! Ska bara göra en rejäl julstäd också! Får bli innan jag ställer in den, på fredag, inköpta julgranen. :) Det är verkligen sjukt mysigt med julen ändå! Väntar bara på lite snö!

Om en halvtimme typ ska jag till Carros nya lägenhet, hjälpa henne och röja undan alla grejer vi flyttade dit igår så möblerna får plats. Idag går flyttlasset från Frennarp till Nyhem. Har lovat och hjälpa till och jag gör ju ändå inget vettigt så självklart hjälper jag till. :)
Ska också försöka göra klart det sista med skolan också. Två uppsatser, ett nationellt prov, ett prov och en fördjupningsuppgift. Det ska väl gå bra hoppas jag! Nationella provet som ag fruktar mest! Måste hitta nån smart snubbe som kan hjälpa mig bara!

Take care!
PUSS & KRAM!

En tanke till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback