Forever, and ever!

Tåget hem, lagomt drygt. Har förövrigt inte åkt tåg på sådär 2 år, om man inte räknar med tåget från Stenungsund till Göteborg i somras. Fast knappt alltså. ;) Nu är det skillnad, 4 timmars tåg! Skulle kunna ordbajsa på en lång novell nu bara för det är så segt och åka tåg. Men tanken var bara och fördriva lite tid. Tåget rullar just nu in i Mellerud, har stopp kvar i Åmål, Säffle och Kil innan vi är framme i Karlstad. Då kommer min kära mamma och hämtar upp mig! :)
Mamma har lurat med mig på nåt smyckeparty hos Katta bara för att hon är så snäll och hämtar mig. Så man får väl bara le och se glad ut och följa med.

Imorn blir det ner till Komvux för att skriva prov, psykologi B. Typ kriser och störningar, inte konstigt att man blir dum i huvudet av att plugga. Wish me luck, det lär jag behöva!

För er som undrar så återkommer jag till Halmstad igen på torsdagkväll ca 18.45! :)
PUSS & KRAM!

Ibland önskar jag bara att allt kunde bli som förut igen!

En tanke till dig också såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback