Hos dig är jag stark!

Jag vill varken förstå eller inse! Allt känns bara så konstigt! Ibland är det inte bara jag som är misslyckad! Det måste bero på nåt annat den här gången! Jag vet bara inte vad! Jag försöker ta reda på vad, men får ingen kontakt. Vad var tanken från början? Jag vill bara ha dig här igen, hålla om dig och prata med dig! Försöka förstå och försöka ge det en chans till! Jag vill inte ge upp! Jag vill må bra igen, du får mig att må bra! Du får mig att le och skratta. Du får mig framförallt att börja leva igen!

Ny vecka och nya möjligheter! Hoppas på en betydligt bättre vecka än förra helvetes veckan!
Måndagen vill jag bara sudda ut från världshistiorian! Tisdagen var ändå helt okej med bio på kvällen! Onsdagen, begravning och mängder av känslor och tårar Torsdagen vill jag också sudda ut och glömma! Fredag, trevlig kväll på Mastis med tacobuffé. Påbörjade även pimpen av min bil som förhoppningsvis kommer ut på bild snart. Lördagen hade mamma och pappa fest, trevligt sällskap och alkohol! Bästa dagen på hela veckan. Söndagen, bytte däck och körde till Halmstad!

Alltså tillbaka i Halmstad igen, känns konstigt och vara ensam, tillbringar alldeles för mycket tid till tankar! Borde kanske möblera om hela lägenheten två gånger! Bra tanke kanske.
Ikväll blir det i alla fall sporthallen och hjälpa till på herrmatchen, sälja lotter typ!

Take care!
PUSS & KRAM!

Dagens låt: Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :)

Ursäkta för att jag skickar detta "skit" till dig, men vill bara tala om att jag har en designutlottning i min blogg just nu, kika in här;
http://mammajessica.webblogg.se/2009/november/utlottning-bloggdesign.html om du är intresserad..

2009-11-16 @ 15:15:34
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback