I'm falling like rain!

Onsdag, handboll ikväll! Vadå att jag har längtat ihjäl mig! Har inte tränat på 1½ vecka nu! Jag är taggad till tusen och känner att jag verkligen vill det här! Jag vill tillbaka och kriga igen, glöden och motivationen finns där mer än nånsin nu!
Annars då? Kuggade på mitt andra matteprov med 4 poäng! Ska bita ihop och göra så sjukt bra ifrån mig på nationella provet vecka 50! Jag måste fixa den här kursen! Har även kuggat i samhällen, omprov väntar där. Vet väl inte hur jag ligger till i nåt ämne känns det som. Jag kan ju inte köra i alla tre! Då avlider jag!
Satt och pluggade hela dagen igår, skrev på två fördjupningsuppgifter och en uppsats. Det är sånt som jag är bra på känner jag. :)

Vart lite nere ett tag, vilket har synts på bloggen också! Igår var första dagen jag inte kände nåt konstigt! Jag har gjort vad jag kunnat nu, mer kan jag inte göra! Det är bara och vänta och hoppas nu! Känner mig starkare än jag gjort på riktigt länge! Klart du ligger mycket till den grunden. Du ska bara förstå det själv, och jag ger dig tiden nu!

Nya bilder har kommit upp lite här och var, mer kommer när jag orkar! Lite många bollar i luften just nu känner jag! Och jag måste verkligen klara skolan! Jag behöver det! Framförallt behöver jag ragga upp nån smart jävel som kan uppdatera hela matteboken för mig så jag förstår den inför nationella. Finns gott om smarta snillen i mitt liv, bara och plocka upp nån! :)

PUSS & KRAM!
Dagens låt: Ola - Rain

Massa tankar till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback