Julgransinköp!

Du är för bra för att vara sann. Du är den jag trodde och ville säga vara den rätta. Du är allt jag kunde önska mig, allt jag inte trodde fanns! Du är den bästa och snällaste människan på den här jorden! Jag fick en chans och den gick åt helvete! Du var helt enkelt för bra för att vara sann!
Du drog mig ur skiten, men det var också du som kastade tillbaka mig dit igen! Över en vecka har gått och när vi väl hörs så är det som om du kastar skit på mig, trycker ner mig dit jag inte vill igen!

Torsdag igen! Det är sjukt vad veckorna går fort! Kändes som om det var igår jag började plugga, och nu är jag snart inne på min sista vecka! Kändes som det var igår det var sommar! Jag vill tillbaka till sommaren, som till slut blev den bästa på väldigt länge! Något jag insåg nu i efterhand!

Igår åkte jag till Rusta och köpte en julgran, la även för skoj skull in ett impulsbud på ett nytt Xbox på tradera, OCH VANN! Jag vinner aldrig, och nu när jag vill ha något så vinner jag! Helt sjukt. :)
Var inne till banken idag och satt över pengar så har jag tur så kommer spelet imorn eller på måndag. Är väl egentligen bra om det kommer till veckan så slipper jag nörda hela helgen! Tur att det är en del saker och göra i alla fall! ;)
Det är rätt drygt och träna 20.30-22!! Man sitter bara och väntar på att träningen ska börja! Och andra sidan har jag gjort lite nytta ändå. Har satt upp min hylla, som jag införskaffade för ett halvår sen! Blev faktiskt bra, om man bortser från att den hamnade en aning snett, vilket också syns! Men skit samma! ;) Blev bra i alla fall!

Take care!
PUSS & KRAM!

Saknar dig, tänker på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback