Min plats på jorden!

Lördag igen! Dagen har gått åt till att plasta om bilen, mycket nöjd! ;) Har även vart i Alehallen och kollat handboll! Vi vann med 34-13! Härlig vinst! Kvällen ska tillbringas på Frennarp med Carro, lovat att vara chaufför till hennes mamma ikväll! :) Snälla Malin som alltid ställer upp. Så blir det laga mat och film med Carro ikväll. Får se om Hänni dyker upp också.

Fredag igår, mycket trevlig dag och kväll! Gick upp vid 6 och åkte och städade högskolehallen, hemma igen strax efter 7. Frukost och plugg på schemat. Somnade dock en timme, välbehövligt kände jag. Gjorde sedan prov vid 11! Efter detta stod det STÄD med stora bokstäver! Tror inte jag haft så här fint och städat sen jag flyttade in. ;) Höll på och städa i två timmar! Ibland anstränger man sig av olika anledningar. Sen dusch och städ i sporthallen.
Vid åtta blev det idol, massa prat, tv-spel och te-drickande med C som kom hit. Mycket trevligt. :) Vissa får ju sova längre än andra, annars hade det blivit film också. ;) Men som sagt, riktigt trevlig! Kul och träffa dig igen!

Snart dags för städ i sporthallen igen, sen blir det som sagt hem till Carro. Blir nog kanske Alehallen igen och kolla A-pojkarna. Får se vilket liv jag bestämmer att jag har idag! Har ju enormt mycket energi så varför inte!
PUSS & KRAM!

Dagens låt: Malena Ernman - Min plats på jorden!

Jag mår bra och du är bäst, tack! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

MALINA ERNMAN IS THA SHIT:)

2009-11-08 @ 11:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback