Shooting stars!

Historians segaste söndag tror jag! Somnade sent inatt, närmare bestämt vid halv 3 tiden. Tyvärr måste jag säga att nätterna blir längre och längre och jag har svårare och somna! Nätterna skrämmer mig fruktansvärt mycket!
Har i alla fall knappt gått upp ur sängen idag! Började tvätta vid 10, sen har jag i stort sett legat i sängen och kollat film hela dagen. Spelat lite tv-spel och vart ute och gått en runda! Kanske är en sån här dag man behöver för att komma ikapp verkligheten!
Helgen har i alla fall vart grymt spännande och trevlig! Ligger högt just nu! Välbehövlig helg! Började bra i fredags med trevligt sällskap eller rättare sagt, kärt återseende från i somras! Väldigt trevligt!
Igår var det matlagning och tv-tittande hemma hos Carro, var även chaufför till Carros mamma och hennes kompisar.

Funderar starkt på om jag ska åka till Kristinehamn imorn istället för tisdag. Missar dock en träning imornkväll. Får ta ikapp det i form av att träna med gamla laget hemma. Dom har förhoppningsvis nån träning i veckan.
Tisdag blir det klippning och lägga i lite nya slingor, ett nytt försök till att se bröllopsfotografen ska göras också! Nu jävlar ska vi se den! Har sett fram emot det i två veckor nu! :)
Vi får se hur veckan kommer se ut och kommer bli. Mycket känslor vet jag! Tur då att verkligheten kommer ikapp mig nu då! Så slipper den göra det i veckan!

Tända ljus, filt och film! SÖNDAGKVÄLL!
PUSS & KRAM!

Jag vill se en stjärna falla och sedan önska mig nåt!
Du får mig att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback