ÅLAND, thats it!

Shiiiiit säger jag bara! Vilken resa! Det här är verkligen något som jag kommer leva på länge! Bilder finns, och får se om några av dom kommer ut. :)
Mitt motto som jag och M kom fram till under våra djupa samtal, "det som inte finns på bild, har inte hänt!" så är det bara! Vi kom i alla fall fram till att vi var dom enda under 30. I stort sett i alla fall! Om man inte räknar med den snygga bartendern i Koskinkorva-baren. Han som tagit Håkans plats! haha!
Karaoke med mamma och Leffe, disco, Streaplers, dans och alkohol! Inom parantes kommer också dom djupa samtalen med M! ;) Det går inte och beskriva i ord, det måste upplevas! Hela resan var galet rolig! Tack alla inblandade och alla som var med!

Som sagt, några bilder kommer nog upp när jag kommer tillbaka till Halmstad, eftersom både min dator och sladden till kameran ligger kvar där.
Kommer nog lite mer detaljerat när jag blir lite piggare och nyktrare! ;) En sak vet jag, JAG HAR INTE TID OCH HA ONT I HALSEN i alla fall! ;) Tack för den underbara hostan!

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback