Början på nåt bra!

Förra veckan var ännu en helvetes vecka av mitt liv! Mår verkligen inte bra av det. Den här veckan har faktiskt vart helt okej, började lite segt men det har vart långt ifrån en helvetes vecka i alla fall! Känns som om jag börjar hitta tillbaka till mig själv igen! Eller ja, jag ser ljuset på nåt bra.
Kände mig faktiskt lite nöjd efter träningen igår, tränade hela träningen och kändes inte helt hundra men i alla fall långt över hälften. Nu blir det nog träning ikväll igen och så får vi se hur det ser ut till helgen.

Torsdag idag, vi är på väg mot helg igen! Känner mig riktigt duktig idag, pluggat riktigt mycket! Kommit en bit på matten och har nästan gjort klart faktadelen i samhällen. Nu blir det lite uppsatsskrivande och sen till sporthallen ikväll.
Morgondagen ser ut som följer, upp tidigt och städa, hundpromenad, HPBs herrar spelar match och sen är det städ i sporthallen. Kommer förmodligen bli nåt mer under dagen. Helgens uppdate kommer nog imorn kväll, när jag vet mer om vad som händer.

Jag känner mig i alla fall stark igen, och jag tror det kan vara början på nåt bra!
Jag är inte den som är den, jag ska kämpa och vilja!
PUSS & KRAM!

En tanke till dig sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback