Come together!

Ibland får man en varm känsla inombords, man kan inte göra nåt åt det och framför allt så kan man varken styra sina eller nån annans känslor! Ibland stämmer den och ibland blir man rädd för sig själv! Jag är deffinitivt rädd för mig själv! Jag funderar starkt på vad jag tänker på! Hur och vartifrån kom dom tankarna? Dom har aldrig funnits där innan, aldrig innan! Helt plötsligt så upptäckte min hjärna att det faktiskt är så. Att det finns positiva tankar!


För inte allt för längesen kom jag hem från sporthallen. Har typ bott där sen i fredags, förutom en stund igår då jag var i alehallen och spelade. Är sjuuukt trött nu måste jag säga!
Ikväll blir det bio med Jecka och Hanna, Fame. Tror den kan vara riktigt bra. Var på musikalen fame för 6 år sen närmare bestämt när jag gick i 9an! Ska bli kul och se om filmen är lika bra. :)

Imorn är det stenhårt plugg precis HELA dagen! Egentligen skulle jag vara med och hjälpa till i sporthallen på drotts match, men som det ser ut nu så måste jag verkligen komma ikapp. Jag måste klara dom här tre kurserna nu! Och eftersom förra veckan var väldigt off så måste jag bita ihop och köra på hela den här veckan! Usch det tar emot, eftersom jag gärna hade vart i sporthallen och hjälpt till imorn. Men vi får helt enkelt se hur långt jag kommer med allt.

Dags och göra nån nytta!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback