dagens finaste självfall!

Helgen har faktiskt trot eller ej vart helt okej. Har inte tänkt så mycket, vilket var behövligt.
Fredagen var det match i sporthallen, herrarna spelade, vilket egentligen var en stor besvikelse. Inget nämnt! Men som slutade ganska bra ändå. :) Kävlinge har ganska trevligt folk dom också!
Sen blev det städ, vilket också var riktigt kul. Tänk så kul man kan ha av att byta lite påsar och städa lite toaletter, speciellt efter en herrmatch!

Lördagen tillbringades med Carro hela dagen. Hjälpte henne och flytta hem grejer till Frennarp där hon ska bo tills hennes nya lägenhet blir färdig. Dock fanns inte jättemycket kvar och göra när jag kom vid 12. Men kul hade vi.
På kvällen blev det god mat och trevligt sällskap hemma hos Carros mamma. Åt mat, spelade kort och tittade på dansbandskampen! :) Riktigt trevligt måste jag säga. För att inte ha spelat 500 på MÅNGA år så lyckades jag riktigt bra, kom inte sist i alla fall!
Sen satt jag och Carro och kollade på bilder hur länge som helst. Shit säger jag bara! Tänk vad roliga bilder det kan finnas på en person! Kul hade vi i alla fall!

Söndag, vilket innebar match mot Åhus i alehallen. Vann med 26-21. Är riktigt nöjd med min insats måste jag säga. Går inte förklara den känslan, är på väg tillbaka nu tror jag!
Dessvärre har jag fått bajsont i halsen och borde egentligen inte träna ikväll! Jag får helt enkelt känna efter hur det känns ikväll!

Imorn mina vänner bär det av till Kristinehamn en stund. Stannar till och med fredag, så blir en snabbis hemma!
PUSS & KRAM!!

du är svår och förstå, men ditt leende får mig att sväva på moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback