Förbannade höst!

Tänk om hösten hade haft nåt vettigt och komma med!! Bara någon liten glimt av lycka kanske? Nej, varför skulle det hända just i år? Tråkigt väder och konstiga känslor! Förbannat också! Jag har varken tid, lust eller ork att falla in i nån jävla depression nu! Vill må sådär bra igen, ha den där underbara känslan igen!
Istället kliver den där patetiska bittra jävla känslan fram istället. Tar över och trycker ner det jag byggt upp under sommarn!

Det är inte lätt ibland, tröstade mig själv med att lägga beställning på en bok istället! "Alla djävulska främlingar". Får väl gömma mig i den när den nu kommer. Tycka synd om mig själv, tända ljus och krypa ner under en filt! Isolera mig från omvärlden och försöka vakna upp de dagar i veckan handbollen lockar! Tänk att allt bara kan slå om på så kort tid! Mindre än en vecka och man är nere i skiten igen!
Det blir inte speciellt lättare när man sitter med en samhällsuppgift som skulle vara inne förra veckan. Som jag dessutom har fastnat rejält på också! Kul att man får uppgifter som man inte kan hitta i boken, vad ska man då med en bok till? Man får uppgifter som kräver att varje liten jävla hjärncell ska vara på hugget. Leta runt efter egna källor och söka på sånt man inte visste fanns! Ganska trött på och läsa samma saker om och om igen utan att komma fram till något! Jävla samhällskunskap!

In i träsket av plugg igen! Tacka vet jag Lars Winnerbäck! Världens bästa pluggmusik!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback