Gråa dagar!

Vart tog den lilla solen, som sken, vägen? Det saknas bara ett värdelöst evighets regn till på köpet! Men jag lovar, det kommer det med! Suck! Saknar redan sommarn!
Torsdag idag, veckorna går sjukt fort och man mår mest dåligt över det. Idag har vi den underbart tidiga träningen 20.30-22-00! Tur att man bara ska vara i högskolehallen 6 imorn bitti! Den här veckan också! Vadå att jag ska skynda mig hem och försöka varva ner och somna i tid!

Borde plugga mer än vad jag gör. Läsa psykologi känns inte helt rätt om jag ska vara ärlig. Samhällen har jag kört fast med och får ingen hjälp, och matten körde jag fast med innan jag ens började! ALGEBRA, bara det gör att man vill lägga täcket över huvudet! Men får försöka komma nån vart med det här också! Vill bara att det ska bli helg nu! Veckan har vart en helvetesvecka! Hoppas helgen gör mig peppad till nästa vecka!
Imorn ska jag och Hanna städa duschen! VÄLBEHÖVLIGT! Det bor massa läskiga saker i våran dusch, och med saker menar jag inte bara djur utan konstiga djur!
Ska även lägga beställning på nya linser imorn, så kanske ögonen mår bättre också! :)

PUSS & KRAM!
Du är söt, men jag borde inte tänka på dig!
Tänk om du bara fick reda på det!

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Gråa dagar
"det finns en fagrare glans någon annanstans
du får hoppas som om himlen fanns
och tro och be att det ska gå
för du får ingen tröst av din inre röst
den vill knäcka dig varenda höst
och gråa dagar skyndar aldrig på"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback