I want to brake free!

Fredag igår, gjorde ett lyckat försök till sökning. Nu är det bara och vänta och se vad som händer med det. Har inte hänt nåt idag i alla fall, och dagen är i och för sig inte slut än! ;) Det gjorde mig en aning glad i alla fall.
BTW, fredagsmys med familjen igår. Tacos och myspys med endast dricka, det funkade lika bra det.

Lördag idag, har vart i kd med Emma. Hon köpte sig två par skor/stövlar på skopunkten, riktigt snygga! :) Sen pratade vi en massa om allt mellan himmel och jord! Så underbart och hinna träffa henne när man väl är hemma!
Sen tog jag och mamma en sväng till staden och kollade lite, hittade en klänning på rea som jag köpte. Kände jag var värd och unna mig lite kläder. ;)
Ikväll blir det potatisgratäng, fläskfilé och sallad med fetaost. Blir nog kanske lite sing-star om vi har tur också. Bra uppladdning inför morgondagen. Får vara med på en seriepremiär till, nämligen B-lagets seriepremiär borta mot Ankaret, i Bjärred. Så blir en härlig resa först till Halmstad, och sen blir det köra till Bjärred, spela match och köra hem igen. Vem fan lägger en bortamatch klockan 18 en söndagkväll? Ja ja, vad gör man inte för lite handboll. Får nog ta mig en välförtjänt sovmorgon på måndagmorgon. :)

Hur som helst, det är i alla fall lördag idag! Och ska ha en trevlig kväll tillsammans med min underbara familj! :)
PUSS & KRAM!

When I thinking of you I smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback