Ibland kan man inte göra nåt åt det!

Gårdagen tillbringades i Hannas Sonata upp till Karlstad. Vi åkte vid 12-tiden och var framme lite innan fem! Riktigt kul resa måste jag säga, mycket skratt och dåliga skämt! :) Sen blev det en runda på stan innan världens bästa Emma kom till KD och hämtade mig. Lämnade Hanna där och åkte mot Hôla! Ganska sleten efter att ha kört långt så blev tidigt i säng.

Dagen idag har mest vart slö. Var nere till blomaffären och skickade blomsterbud till Maggan, hon ringde just och blev jätteglad. Mamma sa att hon bara grät, men var lycklig! Så när allt har lugnat ner sig så blir det en tur till henne och hälsa på också.
Jag kommer ju hem några gånger nu så det lär ju ska hinnas med. Är hemma nu tills på fredag, sen åker jag tillbaka över helgen och hem igen på tisdag, tillbaka till Halmstad på torsdagen, över helgen. Och sen hem tisdagen igen. Så blir det när oförutsägbara saker händer.

Ikväll blir det Stenstalidhallen för att kolla IFK mot Degerfors, kan bli en spännande match hoppas jag. Kommer hemifrån en stund i alla fall. ;) Sen får jag ju se Emma in action också!
Imorn blir det bröllopsfotografen, ser fram emot det!

Kommer mer update senare i veckan! :)
PUSS & KRAM!

Tankar, går inte att styra.
Känslor, går varken kontrollera eller styra.
Mina tankar går till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback