Känn en doft av...

Torsdag idag, kändes alldeles nyss som om det var måndag. Den här veckan har gått äckligt fort tycker jag! Mår nästan sämre av att det går så förbannat fort!
Dagen idag då? Har vart ute med hundarna och pluggat. Borde diska lite och plocka i ordning. Men det är ett senare bekymmer. Sen är det träning ikväll 20.30-22! Hatar verkligen den tiden, med tanke på att jag ska upp 6 imorn. Inte nog med det så ska jag ner till HBG imorn också! :)
Vilket i och för sig ska bli grymt kul! Träffa Jecka och Kim, var typ hundra år sen som vi sågs allihopa! Så ser fram emot helgen!

Har väl egentligen inget vettigt och skriva i bloggen, skriver mest för syn skull känns det som! För att fördriva tiden lite, eller med andra ord mygla från pluggandet. Fast har vart riktigt duktig i två dagar nu. Har gjort tre sidor i matteboken, och till och med förstått vad jag gjort! Inte dåligt alls för att vara jag!
Fick också besked om att jag ska hem och göra prov i psykologin. Så ska försöka få det vecka 44 så kan jag åka med Hanna upp till Värmland. :)

Nu blir det plugg och sen film!
Jag vill gå på bio igen!! Vill se bröllopsfotografen!! Med världens bästa Björn Starrin! Om nån vill se den med mig, säg till direkt!! Det är näst på listan av vilja göra! ;)
PUSS & KRAM!

En tanke...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ocksåååå se den! Kan vi inte gå på den när du kommer hem? :D

Postat av: Becca

Jag vill se den!! Du kan åka inom Borås antingen när du åker hem, eller när du åker tillbaka till Halmstad så kollar vi den!! :D hihi

2009-10-15 @ 18:51:34
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback