Kärleken är inte blind, men ganska närsynt!

Usch det har vart en hel del tråkiga inlägg på sista tiden. Jag försöker verkligen hoppa över alla gropar av helvete! Ibland funkar det och ibland går det åt skogen! Är evigt tacksam att jag har världens bästa vänner!
Min kära vän Hanna kom och ringde på dörren förut. Hon hade köpt doftljus åt mig, hon tyckte jag behövde dom. :) Kan fortfarande tacka för dom! Dom luktar så sjuuukt gott dessutom! Ljus+Höst=SANT!
För att inte vara helt deppig så kan jag säga att solen skiner! Det har vart riktigt fint väder ute idag, förutom att det blåst storm! Det gillar vi inte!

Är inne i en svacka med pluggandet också. Men det har sina orsaker det med! Det går inte göra nåt åt det. Får bara försöka att överleva även den här hösten!
Fan det är på hösten man inte ska vara ensam! Det ska finnas nån där som man kan dela allt med. Uppleva hösten tillsamnans med någon. Slippa sitta själv och gå in i dessa jävla depressioner. Krypa upp i soffan med en filt, och någon bredvid sig! Drömma går ju alltid. Istället får jag krypa upp i soffan tillsammans med boken, som fortfarande inte kommit än. ;) Det blir också en himla mycket tid till att skriva! Kanske blir klar med några noveller igen.

Nej nu blir det en timmes plugg till, sen är det träning! Har tidig träning idag, kors i taket! F94 har match på våran tid, så vi fick deras mellan 18-19.15. Fast och andra sidan så var planen och stanna och kolla på matchen så blir inte speciellt tidigt hem ändå. :) Kan nog bli en intressant match, bättre än att sitta hemma och inte göra nåt i alla fall!
Kanske kommer en update senare!
PUSS & KRAM!

Förstår inte varför jag ens tänker på dig!
Du kanske inte är värd och lägga tankarna på trots allt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback