Livet är fan inte rättvist!

Ge mig en bra anledning till att må bra, när allt bara går åt helvete!

Cancer är som en jävla epidemi, den smittar värre än en förkyldning tror jag. Först har ingen det, och när man minst vet ord om det så har alla drabbats. Man kan bota cancer, men varför har ingen av mina nära blivit friska? Varför finns det nåt jävla botemedel när det inte funkar och använda?! En blinkning så är allt borta, alla minnen suddas ut och man står där ensam och tycker synd om sig själv!
Det är bättre med ett stort kliande eksem, för det försvinner. Det gör inte cancer, har man väl fått det i sig försvinner det aldrig utan ett dödsfall.
Den 30 september försvann Ronnie från oss och framförallt från Maggan! Nu är det bara en tidsfråga innan den där jävla sjukdomen tar min älskade farmor!
Jag kämpar med dig, stöttar dig och finns vid din sida! Det är lång tid kvar om vi bara kämpar!
Tänker på Maggan, farfar och framförallt farmor! Tänker också mycket på min älskade mormor, som dock inte försvann av cancer! Men hon har också en stor plats i mitt hjärta hon med!

Den som säger att livet är rättvist, har inte förstått innebörden med att leva!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman min :/ Kom hit så jag får ge dig en bamsekram!

Precis som jag sa till dig också.. Har en fått det så får "alla" det. Det är hemskt! Puss och stor kram.

Postat av: Becca

Min farfar och morfar gick bort i cancer, men min "låtsasfarmor" blev faktiskt frisk. så det finns hopp ibland. Jag hoppas att det kommer gå bra Malin! <3

2009-10-20 @ 00:03:47
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: FasterH

Många kramar <3

2009-10-20 @ 08:23:44
Postat av: Hanna

I'm here for you min vän, det vet du!

Always and forever <3

2009-10-20 @ 22:20:15
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback