Nypimpad Roffe

hihi, ja det kan man lugnt säga. Och för dom som inte vet så heter min bil Roffe. ;)
Gjorde ett lyckat köp på Gekås igår, en rosa luddig rattmuff. Verkligen klockren i min bil! :) Köpte också en liten doftgris och hängde i fönstret! Måste ju skämma bort bilen lite nu när den ser så skabbig ut efter klottret! Och snart kommer ju även granen upp i fönstret. :)
Hittade även massa andra roliga grejer på Gekås igår, mest nödvändiga grejer och så även lite kläder. Sen fick jag ju träffa världens bästa Emma också!

Dagen idag innhåller så mycket som ALGEBRA! Usch och fy, vill kräkas på det. Men måste göra det! För att inte tråka ut hjärnan alldeles för mycket så blir det nog lite psykologi också! :)
Annars då, ikväll blir det träning 19.30-21.00.

PUSS & KRAM!
En tanke till dig!

Kommentarer
Postat av: Beccaaaa

Tack för tanken! (A) haha.. :P

Btw, behöver du hjälp med matten så säg till, jag har fattat det där läskiga nu! (de mesta)

2009-10-14 @ 22:45:47
Postat av: Emma

Kul att det blev bra :)

Jag ska försöka få plats med alla grejer jag köpt på något bra ställe.. heh :)

Nu blir det jobb, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback