Positiva tankar!

Ja det är sant, jag insåg det just och jag börjar bli rädd för mig själv om jag ska vara riktigt ärlig! Jag vet inte vad jag tänker längre, men det är tydligen sant. Och ja, kan nog hålla med mina tankar just för en liten stund. Du är speciell och just nu tillbringar du mycket tid i mitt huvud!

Ja så kan det vara! :)
Vinst i hemmapremiären med B-laget idag, 29-7. Vet inte om man kan kalla det match, men ändå vi vann! :) Sedan har kvällen spenderats på Vapnö. Chillfest eller vad man kan säga. Trevligt sällskap, en helt okej kväll med andra ord!
Imorn blir det upp tidigt, ska vara i sporthallen 8 och coacha flickor 94 i SM tillsammans med Jecka och Carro. Så blir sporthallen hela dagen imorn, inga fel det. Slipper sitta hemma i alla fall.

Nej kommer nog en update imorn!
Sov så gott!

Du påminner om M, det har sina för och nackdelar. På alla sätt och vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback