Under månen!

Hur mycket kan egentligen bli för mycket plugg? Förmodligen finns det inget som heter det. Det ska dagen idag bevisa! Dagen är FULL av plugg! Måste verkligen passa på och komma ikapp när jag väl känner mig peppad! Samhällskunskapen som jag hamnat två veckor efter med! Matten som jag borde kommit alldeles för långt med och psykologin som jag snart borde göra prov på. Jahaaaaja, det är väl lika bra och sätta igång. Finns liksom ingen återvändo.

Imorn ska jag upp till Ullared, möta upp Emma och äga gekås med henne. ;) Hoppas jag hittar nåt kul i alla fall, annars blir det väl nödvändiga saker såsom schampo, tvål och sånna roliga grejer!
Ska i alla fall bli kul och få tillbringa en hel dag där med Emma, och framförallt komma hemifrån ett par timmar!

Tillbaka till Samhällskunskapen och dom otroligt interessanta historiska exemplen! Just nu Watergateaffären! SUCK!
PUSS & KRAM!
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Under månen

En tanke till dig för att göra dagen fullbordad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback