Do you belive in miracles?

Seriepremiären är avklarad med en seger borta mot Malmö. Skönt och starta säsongen med en seger. :)
Själv är jag inte helt hundra! Var inte riktigt laddad inför seriepremiär idag. Jag trodde inte min lilla hjärna skulle påverka så mycket som den gör. Den är full med tankar som snurrar runt utan att bry sig om vad jag vill och känner! Men men, det är bara och bita ihop och ta nästa match. Det kommer flera som tur är!
Första utvisningen säsongen 09/10 CHECK!

Kvällen i allmänhet då? Världens slappaste lördagkväll stod på schemat. Film och smsande och datorn. Det är min lördagkväll i helhet! Och bättre än så blir det väl inte. Önskemusik på radion hela natten och kudden är min bästa vän. Där blir nog allt fullbordat!

Söndag imorn, vad har morgondagen och erbjuda? Drott spelar och vill nog kanske gå. Men först på listan står PLUGG! Matteprov onsdag 9.00 innebär att jag måste lägga ner kropp och själ på den där jävla boken i tre dagar nu! Har knappt kommit halvvägs och behöver all hjälp jag kan få. ;)

På tisdag åker jag hem till Krillehöla och saker och ting ska ordnas här innan jag åker. Vi får se vad som händer.
Som man så fint brukar säga, Den som lever får se!

PUSS & KRAM!

Tänk om det kunde bli verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback