En klapp på axeln...

...är bara en halvmeter från en spark i arslet!

Två veckor av pluggande, fattar inte sådär överdrivet mycket av det jag gör. Men jag kämpar på så gott jag kan och ingen kan säga nåt annat! Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag ens fattar det lilla jag gör i matten!

Kom tillbaka till Halmstad i måndags och har väl inte hänt sådär överdrivet mycket. Tränade i måndags, tisdags skulle ha tränat igår och ska träna ikväll. Det kostar och ligga på topp! ;) hehe.
Det är klart med samarbete mellan klubbarna nu också. Så vi kommer att spela med ett A-lag som heter HK Drott i 3an och ett B-lag som heter Halmstad HP i 4an. Känns för första gången riktigt bra, man börjar få lite koll på det mesta igen. Det känns bra! Så nu får vi se hur det kommer att gå. :)

Som sagt, har hänt typ ingenting och bloggen går i svackor! Det kommer vissa dagar då jag bara känner för att skriva och vissa dagar jag ångrar att jag har blogg typ. Så kommer bli korta uppdateringar mellan varven, och ibland lite längre! Kommer nog lite uppdate imorn om helgen.

Tillbaka till Erik Segerstedt och pluggandet! :)
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback