IT makes me happy!

Att köra bil är en stor passion för mig! Jag lever för att köra bil! Jag älskar min bil! Jag vet det låter sinnessjukt men det är sant. Sanningen svider som man så fint säger. Hade min bil vart en levande varelse hade jag gift mig direkt. Det är som drömmen som aldrig slog in nästan!
Att köra bil fort dessutom får mitt adrenalin och pumpa riktigt fort! Det är som en kick att sätta sig bakom ratten och trycka på gasen. Det är min drog som lugnar mig och tar mig till en helt annan värld! Det är bara jag, bilen och en tom väg!

Har vart på bio idag, IGEN. För dom som läste bloggen i lördags så var vi på Prinsessa, istället för flickan som lekte med elden! Jäkligt bra film måste jag säga. Men verkligen ingenting emot Flickan som lekte med elden! Satan i gatan vilken film! Den blev bara sjukare och sjukare ju längre in i filmen man kom. Och bara bättre och bättre!
Topplistan just nu:
- KÖRA BIL!
- Handbollen!
- Flickan som lekte med elden

Också sjukt men sant. Listan ändrar sig dagligen, nåt jävla påhitt som kom just för sekunden! Ibland blir jag orolig för mig själv! Men sen inser jag att det inte går och göra något åt det! Det är medfött. Som jag sagt så många andra gånger.
Impulsgrejer det är min och Jeckas specialitet! Bio på en tisdag, också en impulsgrej gjord av Malin och Jecka, och så fick vi med Hanna i fallet. ;)

Imorn och på torsdag är det träning, på torsdag kommer laget inför seriepremiären på lördag. Vi ska även ha möte på torsdag innan träningen.
Annars finns det väl inte sådär jättemycket och nämna. Nu blir det kuddkramar och sweet dreams! Imorgon är en ny dag, som alltid!

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback