Jag gråter utan tårar!

Usch ibland vill man bara släppa allt som finns och försvinna långt långt bort! Man får reda på saker man önskar man fick slippa och önskar att man slapp uppleva vissa saker!
Det finns inga tårar kvar att gråta, dom tog slut när mormor försvann. Jag vill inte bryta ihop en gång till.

Plugget funkar riktigt bra tror jag. Fick idag reda på att jag endast behöver g-delen i matten, vilket gjorde det mycket enklare att plugga. Dock har jag vart lite down i några dagar och inte haft någon lust till nånting!
Fredag idag, valde efter beskedet igår att följa med Hanna till Bromölla idag. Hon skulle hem och hämta nya fina bilen! :) Riktigt najs bil måste jag säga.
Hannas mamma gjorde nån ungersk maträtt. Kockelimock eller nåt sånt hette det. ;) Eller på svenska, hemmagjord pasta och sönderkokt kött med nån god sås! SJUUUUUKT gott måste jag säga! Synd att man inte är ungrare och kan laga den maten. ;) hihi.
Sen bar det av till Halmstad igen, mätt och go!
Att åka till Halmstad utan bilstereo funkar bra det också! Om man har en bok "dåliga vitsar" och ett sjukt humör!

På väg mot helg igen. Ingenting är planerat, förutom Vapnö IP på söndag! Kolla på favorit Rebecca när hon spelar! :)
Annars då? Ska få till fason på lägenheten, diska och städa av lite typ! Och så kanske nån promenad. Planerar nog in en lugn helg efter det som hände igår! Kan behöva det tror jag! Imorn kommer förövrigt Jecka tillbaka till Halmstad igen! Alldeles för längesen man såg henne! Saknar henne!

Blev en ganska händelselös blogg ikväll. Fick inte riktigt ur mig det jag ville på rätt sätt. Men kommer säkert mer förklarat framöver! När jag hunnit smälta och inse fakta själv! Ligger nog lite efter och fattar inte riktigt vad som hänt tror jag.

PUSS & KRAM på er allihopa!
Dagens låt: Sarah Dawn Finer - Standing strong

Kommentarer
Postat av: hannaaaa

Varför kunde inte Lisa cykla?

Svar: Lisa är en katt.



HAHAHAHAHA.

Postat av: Emma

Gumman, hur är det fatt? :/ Saknar dig här hemma jag! Men du kommer väl snaaaart? ;) Puss tösa.

2009-09-19 @ 12:13:21
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback