My dream is to fly

Jag kanske ser stark ut, det finns ett starkt yttre med dock så svagt inre. Det är ingen som ser det och ingen som känner det. När hjärtat krossas är det som att hoppa med huvudet före nerför ett berg. Samma smärta som ingen ser. Som vissa vill se men inte kommer åt. Mitt starka yttre kamoflerar bra, det täcker alla osynliga ärr som finns inom mig.


Måndag igen! Plugg, hundar, mera plugg, laga mat och träning om några timmar. Det är planeringen för dagen.
Hela jävla huvudet är fullt med tankar. Tänk vad lätt det hade varit och få ut tankarna så alla andra försod dom på samma sätt som jag! Usch ja, sånt är livet. Det är fullt med upp och nergångar. Mitt liv är fortfarande som en jävla berg- och dalbana!

Annars i veckan då? Plugga ikapp det jag missat och börja på nya grejer, städa, tvätta och få i ordning lite på den lilla lyan. Till helgen har A-laget seriepremiär också, spännande och se om man kommer med på matchen eller inte.

Nästa vecka på tisdag åker Malin mot hemstaden för att sedan på onsdagen åka på Ålandskryssning. Ska bli riktigt kul hoppas jag på! :) Komma iväg och tänka på annat bara för en liten stund.
Sen blir det hälsa på farmor på fredagen och sen på lördagen så bär det av till Halmstad igen. Söndagen har B-laget seriepremiär och A-laget har hemmapremiär typ. Så fullt upp hela nästa vecka.

Hade väl inget vettigt och skriva, men tänkte börja vara lite aktiv nu igen. Även fast det knappt händer något alls.
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback