Ny vecka och nya möjligheter!

Ny vecka och även september går framåt i rasande fart!
Helgen då, fredagen åkte jag till sporthallen och kollade på handboll och städade. Annars var det ganska slappt ändå.
Lördagen åkte till sporthallen och hämtate upp Carro, kollade klart på träningsmatchen Drott-Lysekil sen åkte vi till Oskarström och kollade på fotboll, OIS-Vapnö. Rebecca, Amanda och Emma spelade, värsta derbyt där. ;) OIS vann med typ 9-2 och vann serien där. :) Sen hem igen, för att åka tillbaka till sporthallen och städa där och till Alehallen och kollade HBP-Lysekil. Händelserik dag som avslutades med slappkväll hemma. :)

Igår fyllde världens bästa Jecka 20 år! Stora damen nu. :) Annars hände inte sådär överdrivet mycket.

Hur ser veckan ut då? Bra fråga, träning ikväll, onsdag och torsdag. Plugg, plugg, plugg. Har en hemtenta som ska in onsdag och en fredag. Sen ska jag förstå matten däremellan också. Har även hundarna mitt på dagen, så får ett brake då också!

Som ni ser hade jag lite tråkigt igårkväll så gjorde om headern, är faktiskt rätt nöjd. Ska ändra lite och ändra lite färger, men det är sånt som man gör när man har tråkigt. ;)
Tillbaka till pluggandet en stund till, sen en promenad och ännu mer plugg!

PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Little B

Vilken Emma? I OIS eller i Vapnö? ;) hahaha.. <3

2009-09-16 @ 16:25:25
Postat av: maaaaaaalin

i OIS såklart! ;)

2009-09-16 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback