Skola, bröllop och Karlstad!

Var ett bra tag sen jag skrev nu. Har inte riktigt orken till det när jag sitter hemma. Kan dra en liten kort uppdatering i alla fall! :)
Kom till Kristinehamn i onsdags förra veckan, torsdagen och fredagen gick åt till skolan för genomgång. Var även till Karlskoga med mamma för att köpa det sista till bröllopet. Fredagen var jag även och klippte mig och slingade håret. Mycket nöjd måste jag säga! :)
Lördagen, bröllop! Väldigt fint och riktigt roligt på festen efteråt. Bilder finns på
min bilddagbok och på facebook. Min släkt är verkligen underbar! I like them! :) typ!
Ja nu är det ny vecka igen! Har börjat plugga matte och psykologi och denna veckan så startar även samhällen. Så nu är det fullt upp igen. Dagen i all ära ska vi åka till Karlstad, kolla läget på ikea och beställa en ny dörr till balkongen.
Hoppas mina böcker kommer idag också!! Vill ha dom! ;)

Som sagt, är inte på skriva blogg humör just nu. Men lite uppdate blev det. Kommer mer när det händer nåt!
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback